10/16/2012

Lokakuu

henna2

Koeviikon jälkeen lokakuussa on tullut tehtyä kaikkea mukavaa! Olen käynyt kahdesti kiinalaisessa syömässä, koulun tyttökavereiden kanssa ja toisella kerralla olin Hetan ja Valtterin, jota en ollut nähnyt kesän jälkeen, kanssa. 

joo 
 Olen juhlinut kolmen hyvän kaverin synttäreitä. Yhden kaverin synttärilahjan unohdin onnistuneesti ottaa juhliin mukaan, mutta onneksi lahja sentään tänään tavoitti synttärisankarin! 

Olen käynyt mielenkiintoisella kolmen tunnin salsatanssikurssilla. 

Olen viettänyt aikaa ihanan poikaystävän kanssa. <3 

joo 
 Olen käynyt mökillä ja jäänyt sinne suunniteltua kauemmaksi ja todennut että ilman ruokaa tulee nälkä ja ilman lämmitystä saattaa myös tulla kylmä! Mutta oli se sen arvoista! :) 

Olen käynyt elämäni toista kertaa sushilla ja seuraava  kerta onkin jo suunnitteilla, naminami kun se on hyvää<3

joo1

Olen nähnyt ihania ystäviä kunnolla pitkästä aikaa, parhautta! <3

joo2

Eilen shoppailin kaikkea kivaa jee. :):)

Olen käynyt autokoulussa, huomenna luvassa viimeinen teoriatunti!

Tänään saatiin ekan jakson kokeet ja todistukset, yllättivät positiivisesti! :) Nyt on hyvä alkaa viettämään syyslomaa, ihanaa lomaa teille kaikille syyslomaa viettäville! 


 PS. APUA menossa viimeinen kokonainen viikkoni 17-vuotiaana! Ensi torstaina synttärit ja sitten olenkin jo täysikäinen, hui... :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Danke für deinen Kommentar!