4/05/2013

Inspiro

Edellispäivänä hain uudet silmälasini! Tykkään kyllä niin kovasti piilareista, että näitä käytän varmasti lähinna vaan kotona ja harvoin muualla. Tykkäisin enemmän sellaisista muovisista nenätyynyttömistä kehyksistä, mutta niitten malli ei valitettavasti sovi mulle.
 
Auf Deutsch:
Vorgestern habe ich meine neue Brille geholt. So sehen sie aus! Wahrscheinlich trage ich immer noch oft Kontaktlinsen, aber es ist trotzdem toll, wieder gut sehen zu können.

uutuus uutuus1

Tänään olen kokeen jälkeen valokuvaillut isoksi jääneitä farkkuja ja shortseja myyntiä varten ja jossain vaiheessa pitäisi aloittaa uskonnon kokeeseen lukeminen. Oon niin helpottunut, kun tiistaina alkaa uusi jakso! Tuntuu ettei mikään tieto enää tartu tähän päähän... :D
Huomenna pääsen aamulla kampaajalle ja illalla on luvassa pikkuserkkuni 18-vuotisjuhlat. Mukava nähdä taas sukulaisia, joita on viimeksi nähnyt ennen vaihtovuotta!
 
Auf Deutsch:
Heute nach der Klausur habe ich meine Klamotten, die mir zu gross geworden sind, fotografiert, dass ich sie weiter verkaufen kann. Irgendwann sollte ich auch angangen, für die Reliklausur zu lernen. Am Montag werde ich so erleichtert sein, wenn die Klausurwoche endlich zu ende geht! Es fühlt sich jetzt an, dass ich echt nichts mehr lernen kann... :D
Morgen gehe ich zum Friseur und am Abend feiern wir den 18. Geburtstag meines Kleinkusins. Es ist schön, wieder einige Verwandten das erste Mal nach meinem Austauschjahr zu sehen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Danke für deinen Kommentar!