4/16/2013

Perinne / Die Tradition

kahvi7 kahvi5 kahvi kahvi1 kahvi4 kahvi2 kahvi6

Viime perjantaina tapasin taas ihanimman Hetan. Jo perinteeksi muodostuneella tavalla käytiin ensin kahvilla, juteltiin monta tuntia ja lopuksi vielä kuvailtiin! Kuvaussession jälkeen menimme Kauppahalliin, jossa kävin ostamassa rahkapullan. Oon käynyt samassa leipomossa jo useita kertoja tämän lukuvuoden aikana ja melkein aina ostanut lihapiirakan. Tälläkin kertaa paikassa oli sama myyjä kuin aina ennenkin. Katellessani leipomon tiskiä hän sanoi heti aluksi, että valitettavasti viimeinen lihapiirakka meni juuri äsken :D Kiva tulla muistetuksi lihapiirakan vakio-ostajana oikeesti haha.. :D

Am Freitag traff ich mich wieder mit der wunderschönen Heta. Wie immer waren wir am Freitag auch Kaffee trinken, schwatzten miteinander und zum Schluss fotografierten wir. Nach dem Fotografieren habe ich noch was zum Essen gekauft und am Abend ging ich denn arbeiten :)

1 kommentti:

  1. missä oot töissä ? :)

    ja haha, mulle on käyny samalla tavalla ! muistaks kun joskus vielä pappagallo oli turussa ? :D mä menin sinne kerran (olin siis jotain 11v), ja se myyjä sano "kiiwi eiks niin ?". :D kyllä nolotti, olin käynyt siellä niin paljon et ne muisti mut. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Danke für deinen Kommentar!